هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS
متن از
برای فروشندگان تلفن همراه هیچ چیزی بهتر از دانستن و اطلاع داشتن درباره سیستم عامل تلفن همراه نیست . از زمانی که نسل اول اندرویدی ها و آیفون ها در سال 2007 ظهور کرد ، بحث فراوانی در مورد شایستگی های نسبی آنها بود . شما میتوانید بگویید چه موبایلی در دست طرفین مورد بحث قرار دارد ؟
البته، پاسخی ساده و ایده آل وجود ندارد ، مهم نیست که چگونه استدلال های قانونی برای قانع کردن آنها بکار ببرید ، اما طرفداران اندروید یاiOSهرگز ترجیحات شخصی خود را تغییر نخواهند داد ، به طور کلی iOSدرآمد بیشتری دارد ، اماAndroidدارای سهم بیشتری از بازار است . هیچ کدام از این حقیقت ها به شما کمک نمی کند تا استراتژی بازاریابی تلفن همراه درست کنید.
**
اینکه این بحث پس از رونق گوشی های هوشمند ادامه یافته است ، نشان دهنده پیچیدگی هر دو سیستم عامل است . تصمیم گیری در مورد اینکه استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما باید روی چه دستگاهی تمرکز کند ، نیاز به توجه دقیق به طیف وسیعی از معیارها دارد . بیایید نگاهی دقیق به برخی از عوامل بازی داشته باشیم:
عملکرد ایالات متحده
بر اساس یک گزارش، در سه ماهه اول سال ، 133.7 میلیون نفر در ایالات متحده دارای یک گوشی هوشمند بودند . آندروید به عنوان پلت فرم برتر اسمارتفون با 51.7٪ از سهمبازار ، بالاتر از 38.9٪اپل قرار گرفت.
نتایج مشابهی تهیه شده است که نشان می دهدAndroidبا ضریب 9٪ درحاشیه آیفون است . با این وجود مهم است که توجه داشته باشید که کاهش و حرکت گوشی های هوشمند به این معنی است که این رقم ها هر روز در حال افزایش است.
علاوه بر این ، در موردمالکیت دستگاه ،iOSدر مقابل آندروید قرار دارد ، در حالی کهAndroidتعداد بیشتری از مشتریان را در اختیار دارد ،Iosتولید کننده پول بیشتر از تجارت آنلاین است . طی یک گزارش ،IBMنشان داد کاربرانiOSبه طور متوسط127.92 دلار به ازای هر سفارش ، هزینه میکنند ، در مقابل کاربران اندرویدی با 105.20 دلار در جایگاه دوم هستند .کاربران اندرویدی 11٪از ترافیک تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند ، اما آمار کاربرانiPhoneوiPad28.2٪ است .این حقایق مربوط به استفاده ی استراتژی
**
عملکرد جهانی
تعداد تلفن های همراهی که توسط اندروید پشتیبانی میشوند خیلی بیشتر ازiOSدر بازارهای جهانی است . در سه ماهه چهارم سال 2012 ، آندروید 70٪سهم داشت ، در مقابل 21٪iOSبود .اگر کسب و کار شما جهانی است ، شما باید استراتژی
برنامه ها
با توجه به اطلاعات جمع آوری شده، در سه ماهه اول سال تقریبا بیش از 50٪از تمام برنامه های دریافت شده برای آندروید بود ، وiOSبا استفاده از 40 ٪ از سهم شیر خود را در کورس رقابت نگه داشت . استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما بستگی به نوع کسب و کار شما دارد و آن را اجرا می کند ، بنابراین با مطالعه دقیق از بازار خود در یافتن برنامه هایی که مشتریان شما مرتبا استفاده می کنند داشته باشید و سعی کنید برای هر دو سیستم عامل برنامه خود را ایجاد کنید .
استفاده از وب
اپل قصد دارد از نظر استفاده از وب ، 60.1٪سهم را به خود اختصاص دهد و با این کار سهم اندروید 24.9٪کاهش مییابد و با توجه به اینکه دستگاههایAndroidبیشتری وجود دارد ، کاربرانiOSبه طور قابل توجهی فعال بیشتری در اینترنت خواهند داشت .
به طور کلی بسیار مهم است که نتایج ثابتی از بانک اطلاعات دستگاه ، که بهترین کار را در انجام می دهد ، بیاموزیم . هنگام طراحی تاکتیک های بازاریابی تلفن همراه ، رویکرد "یک اندازه مناسب همه" وجود ندارد . اگر کسب و کار شما دارای دسترسی جهانیدارد، از استراتژی های جداگانه ای برای این کار استفاده کنید .
09164900129**07137325725
عادتهای اشتباهی که ، عمر گوشی تلفن همراه شما را میکاهد
هدف بازاریابان تلفن همراه : آندروید یا iOS
آیفون روزنامه نگاران الجزایری توسط هکرها، هک شد
، ,های ,تلفن ,کار ,استفاده ,آندروید ,تلفن همراه ,است که ,، در ,بازاریابی تلفن ,سه ماهه ,تلفن همراه آندروید
درباره این سایت